نحوه گذاشتن تیکت

برای گذاشتن تیکت مراحل زیر را اجرا نمائید :

در صورتیکه از قبل در وبسایت پیشگامان ایساتیس اکانت کاربری ایجاد نموده اید نیاز به انجام مرحله ا و 2 نیست.

1- در غیراینصورت ابتدا وارد وبسایت شرکت پیشگامان ایساتیس شده و مطابق با شکل زیر از سمت چپ بر روی واژه "حساب" و سپس بر روی گزینه ی ثبت  کلیک نمایید.

 



2- در مرحله بعد، برای شما پنجره ای مطابق با شکل زیر باز می شود، در اینجا تمام مشخصات (حقوقی با حقیقی) را کاملا صحیح و با زبان " انگلیسی " وارد نمایید و سپس بر روی دکمه"خواندم و موافقم شرایط سرویس"  و " ثبت نام کنید " کلیک نمایید.

 



3- بعد از ارسال مشخصات موردنظر و ارسال آنها، اکانت کاربری با نام شما در سامانه پیشگامان ایساتیس به ثبت می رسد، در این مرحله در صفحه ی اصلی برای شما امکان ارسال تیکت وجود دارد.

برای این منظور از منوی بالا بر روی گزینه "سوال از ما" کلیک نمایید.



4- سپس در مرحله بعد نسبت به نوع پشتیبانی روی گزینه موردنظر کلیک کنید (واحد پشتیبانی).



5- پس از این موارد در کادر بازشده، موضوع تیکت، نوع سرویس مربوطه، اولویت و پیغام خود را قرار داده و دکمه ارسال را میزنیم.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

راهنمای ثبت دامنه

برای ثبت دامنه خود لطفا مراحل زیر را اجرا نمائید : 1- ابتدا وارد وبسایت شرکت پیشگامان ایساتیس...

تنظیمات Outlook 2010 برای میزبانی وب لینوکسی

آموزش زیر، تنظیمات مربوط به Outlook 2010 جهت دریافت ایمیل‌ در سرویس‌های میزبانی لینوکسی...

Powered by WHMCompleteSolution