نحوه گذاشتن تیکت

برای گذاشتن تیکت مراحل زیر را اجرا نمائید :

در صورتیکه از قبل در وبسایت پیشگامان ایساتیس اکانت کاربری ایجاد نموده اید نیاز به انجام مرحله ا و 2 نیست.

1- در غیراینصورت ابتدا وارد وبسایت شرکت پیشگامان ایساتیس شده و مطابق با شکل زیر از سمت چپ بر روی واژه "حساب" و سپس بر روی گزینه ی ثبت  کلیک نمایید.

 



2- در مرحله بعد، برای شما پنجره ای مطابق با شکل زیر باز می شود، در اینجا تمام مشخصات (حقوقی با حقیقی) را کاملا صحیح و با زبان " انگلیسی " وارد نمایید و سپس بر روی دکمه"خواندم و موافقم شرایط سرویس"  و " ثبت نام کنید " کلیک نمایید.

 



3- بعد از ارسال مشخصات موردنظر و ارسال آنها، اکانت کاربری با نام شما در سامانه پیشگامان ایساتیس به ثبت می رسد، در این مرحله در صفحه ی اصلی برای شما امکان ارسال تیکت وجود دارد.

برای این منظور از منوی بالا بر روی گزینه "سوال از ما" کلیک نمایید.



4- سپس در مرحله بعد نسبت به نوع پشتیبانی روی گزینه موردنظر کلیک کنید (واحد پشتیبانی).



5- پس از این موارد در کادر بازشده، موضوع تیکت، نوع سرویس مربوطه، اولویت و پیغام خود را قرار داده و دکمه ارسال را میزنیم.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

تنظیمات Outlook 2010 برای میزبانی وب لینوکسی

آموزش زیر، تنظیمات مربوط به Outlook 2010 جهت دریافت ایمیل‌ در سرویس‌های میزبانی لینوکسی...

راهنمای ثبت دامنه

برای ثبت دامنه خود لطفا مراحل زیر را اجرا نمائید : 1- ابتدا وارد وبسایت شرکت پیشگامان ایساتیس...

Powered by WHMCompleteSolution